POŽIAR im zobral všetko: Zúfalá manželka majiteľa reštaurácie v slzách prosí o podporu, VIDEO
Mohutný požiar v Ružinove zničil cez víkend v priebehu pár hodín obrovský parkovací dom. Obeťou plameňov sa stala aj reštaurácia, ktorá zamestnáva 50 ľudí. Majiteľ chce začať odznova.
Dohromady až 133 hasičov zasahovalo viac ako 12 hodín zasahovali pri požiari parkovacieho domu na Drieňovej ulici v Bratislave, ktorý vypukol v sobotu (5. 3.) vo večerných hodinách. Okolnosti a príčiny vzniku požiaru vyšetruje polícia, ktorá je stále na mieste smutnej udalosti. Tragédia nepostihla iba majiteľov garáží, ale aj podnikateľa, ktorý mal na prízemí reštauráciu.
Zhorelo 10 rokov snahy
Spolu s desiatkami áut, motoriek, bicyklov a ďalších vecí, ktoré mali obyvatelia Bratislavy v garážach uskladnené, zhorela aj reštaurácia sídliaca na prízemí parkovacieho domu. Poschodia sa zrútili z bloku do kuchyne a to, čo zostalo, je zatopené.
„Zhorelo 10 rokov našej snahy, ale rozhodli sme sa, že zabojujeme a ideme ďalej. Skúšame hľadať novú kuchyňu a variť zatiaľ v iných priestoroch. Začíname odznova a veríme, že to dáme,“ hovorí majiteľ podniku Menuland na Drieňovej vo videu na sociálnej sieti, ktoré natočil priamo pred zničenou reštauráciou.
Majiteľ spolu s manželkou, ktorá na videu nevie zastaviť plač, prosí Bratislavčanov a najmä verných zákazníkov reštaurácie, aby ich podporili objednaním jedla, keď začnú opäť variť.
„Pomôže, aj keď nám pošlete malý príspevok na prežitie najťažších chvíľ, aby sme vedeli udržať všetkých 50 zamestnancov. Prispieť môžete sumou pár centov alebo pár eur. Je to otázka toho, či prežijeme,“ hovorí vo videu.
V najbližších dňoch chcú začať postupne variť a znova začať rozvážať aspoň dva druhy jedla. Sú odhodlaní pokračovať ďalej aj preto, aby rodiny ich zamestnancov neprišli o príjem.
Podpora od verných zákazníkov
Pod spomínaným sa už objavujú reakcie ľudí, ktorí majiteľom reštaurácie fandia a držia palce.
„Už viac ako 2 roky si od Vás objednávam každý deň obed do práce a aj keby ste ponúkali iba obložené žemle v tomto medziobdobí, aj tak si objednám opäť u Vás. Tak veľmi ma to mrzí… dnešný obed aj s prílohou "pomoc“ už mám objednaný a budem Vás podporovať každý deň, čo sa bude dať," píše Dominika.
„Veľmi ma mrzí, čo sa stalo. Často ma váš obed zachránil, keď deti zostali neplánovane doma a nebol čas variť. Ale teší ma, že pokračujete ďalej, práve som si objednala rizoto spolu s finančnou pomocou. Veľa síl, držím palce,“ fandí im Júlia.