V podchode na Trnavskom mýte v Bratislave má byť takmer 20 prevádzok
Obchodné priestory majú byť členené na dve základné zóny, a to obchody s tovarmi a službami a gastro zariadeniami.
Podchod na Trnavskom mýte v Bratislave nebude ďalším nákupným centrom. Bude plniť najmä prepravnú funkciu pre peších a doplnkovo ponúkne možnosť si zaobstarať základné tovary a služby. Informovala o tom spoločnosť Immocap Group, a. s., ktorá revitalizuje obchodné priestory pod jedným z dopravných uzlov v hlavnom meste.
Obchody, služby aj gastro prevádzky
„Obchody v podchode budú plniť doplnkovú funkciu k blízkemu Centrálu a nemajú ambíciu, či už veľkosťou alebo zameraním konkurovať obchodom v nákupnom centre,“ priblížila firma zameranie prevádzok, ktorých majú byť takmer dve desiatky. Obchodné priestory majú byť členené na dve základné zóny, a to obchody s tovarmi a službami a gastro zariadeniami.
Po niekoľkých mesiacoch má firma zámer nastavenú otváraciu dobu optimalizovať podľa návštevnosti a potrieb ľudí. Samotný podchod bude prístupný 24 hodín 7 dní v týždni. „V súčasnom stave prejde denne podchodom viac ako 31.000 ľudí počas týždňa, cez víkendy je to približne polovica,“ uviedla spoločnosť, ktorá predpokladá, že po rekonštrukcii sa zvýši počet peších aj v súvislosti s bezbariérovosťou a bezpečnosťou.
Náklady firmy na revitalizáciu dosiahnu 2,5 milióna eur a bratislavský magistrát vynaloží ďalšie zdroje na výmenu eskalátorov a doplnenie výťahov. Realitno-poradenská spoločnosť Cushman & Wakefield v predikcii na rok 2018 uvádza, že v podchode na Trnavskom mýte v Bratislave má byť 1350 štvorcových metrov obchodných priestorov. Ukončenie rekonštrukcie je naplánované na leto budúceho roka.