Rôzne

Moschino by H&M vyvolalo v bratislavskom nákupnom centre nákupné šialenstvo

Kožušiny, kožené prvky, Disney postavičky či výrazné zlaté doplnky. To sú kúsky z novej dizajnérskej kolaborácie H&MOSCHINO, ktorá dnes spustila nákupné šialenstvo.

Ilustračný obrázok k článku Moschino by H&M vyvolalo v bratislavskom nákupnom centre nákupné šialenstvo
3
Galéria
Zdroj: Eurovea

Fanúšikovia extravagantnej módnej značky MOSCHINO od skorého rána čakajú v rade na svoj kúsok z novej kolekcie MOSCHINO [tv] H&M. Vzhľadom na predpokladaný vysoký záujem o kolekciu však pri nakupovaní platia určité pravidlá.

Nákupné šialenstvo

V predajni H&M Eurovea v Bratislave dnes vypuklo hotové nákupné šialenstvo. Kúsky z novej dizajnérskej kolaborácie H&MOSCHINO pritiahli do nákupného centra milovníkov kožušiniek, kožených prvkov, Disney postavičiek či výrazných zlatých doplnkov. V novej kolekcii nechýba koža, farebná či čierna kožušina, luxusný kontrast zlatej a čiernej, množstvo flitrov a džínsovina.

Nákupní maniaci sa ale musia držať určitých pravidiel nakupovania. Na ruky dostali pásky, tzv. poradovníky. „Zákazníci v rade dostanú farebný náramok; máme 14 farieb, jedna farba bude pre skupinu 30 zákazníkov. Na základe farby sa určuje, kedy budete nakupovať v priestore s dizajnérskou kolekciou,“ informuje na webe H&M. Každá skupina má na nakupovanie 15 minút, medzi jednotlivými skupinami je 5 minút.

V predajni sú nákupy obmedzené na maximálne jeden kus z každého produktu na osobu. Platí to pre všetky veci v kolekcii vrátane doplnkov, topánok a tašiek. Vo zvyšnej časti predajne môžete nakupovať normálne, keďže systém čakania platí len pre dizajnérsku kolekciu.

Svoj vysnívaný kúsok z limitovanej edície MOSCHINO [tv] H&M si môžete zakúpiť aj online na webe. Aj na webe sú však nákupy obmedzené na maximálne jeden kus z každého produktu na osobu. Platí to pre všetky veci v kolekcii vrátane doplnkov, topánok a tašiek.

Autor kolekcie

S veselou, bláznivou a extravagantnou kolekciou zároveň prišiel svetoznámy módny dizajnér Jeremy Scott. Spolupracoval s veľkými značkami ako Christian Louboutin, Stephen Jones, Adidas a chválil ho Karl Lagerfeld. V októbri 2013 bol Jeremy Scott menovaný za kreatívneho riaditeľa značky MOSCHINO. Jeho dizajn si obľúbili mnohé popové hviezdy – Rihanna, Katy Perry, Miley Cyrus, Madonna, Björk a Nicki Minaj. Dnes je Jeremy Scott známy ako ikona popkultúry dnešnej doby a jeho dizajn a výtvory uznávajú na celom svete.

V kolekcii nájdete nielen oblečenie pre ženy a mužov, ale aj doplnky a odevy pre štvornohých domácich miláčikov.

Predaj H&MOSCHINO v Eurovea
3
Galéria
Zdroj: Eurovea
Zdroj: bratislava.dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM