Terno chce zvýšiť atraktívnosť Petržalskej tržnice. Našlo si nového správcu
Po veľkolepej otváračke Petržalskej tržnice prišlo čoskoro veľké sklamanie. Všetky gastroprevádzky boli už koncom decembra zatvorené. Zachráni situáciu nový správca?
Novým správcom Petržalskej tržnice je od 1. februára spoločnosť Cushman & Wakefield.
Vstupom skúseného profesionála v oblasti komerčných nehnuteľností do projektu modernej mestskej tržnice sa posilní ponuka kvalitného nákupného zážitku v priestore, ktorý na jednom mieste umožňuje rodinný nákup v supermarkete KRAJ, výber farmárskych produktov, kvalitnú gastronómiu i susedské stretávanie spojené s aktivitami pre deti.
Aké sú ciele nového správcu?
TERNO Real Estate chce projekt Petržalskej tržnice rozvíjať, preto sa spojil s profesionálmi zo spoločnosti Cushman & Wakefield. „Naším cieľom je v projekte Petržalskej tržnice ponúkať Petržalčanom čo najkvalitnejší zážitok pri rodinných nákupoch, modernú gastronómiu a vytvárať podmienky pre rozvoj ich susedských vzťahov. Od spojenia s novým správcom očakávame ďalší rozvoj tohto konceptu,“ povedal generálny riaditeľ TERNO real estate Stanislav Čajka.
Cieľom spoločnosti Cushman & Wakefield, ktorá má na zodpovednosti správu centra a exkluzívny prenájom priestorov je zvýšiť atraktívnosť Petržalskej tržnice pre zákazníka. Norbert Kuklovský, vedúci asset operation v Cushman & Wakefield na Slovensku hovorí: „Petržalská tržnica je projekt s úžasným potenciálom a lokalitou. Náš tím už začal pracovať na vylepšeniach konceptu tržnice a následne celkovej dlhodobej stratégie.“
„Nákup v potravinách Kraj plánujeme doplniť komplementárnymi nájomcami a službami. Centrum chceme ešte viac odlíšiť od konkurencie. Musí byť pre zákazníka pohodlné, dobre pochopiteľné a hlavne komunikované. Preto je jedným z našich plánov silnejšie sa zameranie na marketing,“ dodáva Katarína Paule, Associate a vedúca oddelenia retailu v Cushman & Wakefield.
Petržalská tržnica
Zmodernizovaná budova s rozlohou takmer 5 000 m2 ponúka od marca 2018 Petržalčanom ideálne miesto na pravidelný rodinný nákup, oddych či spoznanie svojich susedov pod jednou strechou. Koncept vnútorného riešenia vychádza zo zámeru podporiť atmosféru typickej tržnice vytvorením lineárneho trhového priestoru a špecializovaných predajní, ktoré sú doplnené novým moderným konceptom supermarketu KRAJ.
V ňom nájdu zákazníci výrobky od regionálnych dodávateľov zo Slovenska, zdravý sortiment (bio, raw, vegetariánske, vegánske či eko produkty) vrátane výrobkov pre ľudí s potravinovými intoleranciami, ako aj bežné potraviny za primerané ceny.