Milovníci kávy si prídu na svoje i za volantom. Čerpacia stanica OMV prichádza s novou exkluzívnou značkou kávy
V súčasnosti, popri ťažkej konkurencií čerpacích staníc, si už motoristi vyberajú značku benzínovej pumpy nie len podľa ceny, ale aj podľa kvality služieb. Tie chce značka OMV podľa slov marketingových manažérov neustále zlepšovať.
Milovníci kávy si prídu na svoje i za volantom. Čerpacia stanica OMV prichádza s novou exkluzívnou značkou kávy
V súčasnosti, popri ťažkej konkurencií čerpacích staníc, si už motoristi vyberajú značku benzínovej pumpy nie len podľa ceny, ale aj podľa kvality služieb. Tie chce značka OMV podľa slov marketingových manažérov neustále zlepšovať.
Aj preto sa spoločnosť rozhodla vyjsť na trh s novou, podľa ich slov lepšou kávou VIVA CAFE, ktorá tak nahradila pôvodnú značku Afro cafe. K atraktivite prostredia čerpacej stanice totiž prispieva aj chvíľa pri šálke výbornej kávy.
Exkluzivita
OMV VIVA prichádza medzi zákazníkov s exkluzívnou kávou, ktorá je dostupná len na čerpacích staniciach OMV a neplánuje sa rozšíriť do iných kaviarní či konkurenčných benzínových púmp.
Nová VIVA CAFE je výsledkom minuloročnej práce špecialistov – baristov, ktorí ochutnávaním rôznych druhov káv vybrali tú najlepšiu, výsledkom čoho je káva pražená v Taliansku v pražiarňach Gimoka.
Prečítajte si tiež: Kávičkári sa konečne dočkali! Viete, kde v Bratislave si kúpite obľúbenú kávu značky Starbucks?
„Prvý dúšok bol jemne horký, príjemný, káva ma ako baristu s dlhoročnou praxou vôbec neurazila, nezanechala vo mne negatívny pocit, ani dochuť po dopití nebola nepríjemná,“ zhodnotil kávu Lukáš Jakubec.
„Charakteristickou vlastnosťou je likérová až mierne tabaková aróma, výrazná plná chuť s dlhou tabakovou dochuťou,“ dodal.
Návštevníci majú na výber z piatich druhov káv – malé ( 8 gramov kávy ) a veľké espresso (12 gramov kávy), capuccino, latte macchiato a espresso macchiato. Kávu nemusíte dopiť hneď na mieste v priestoroch kaviarne ale môžete si ju vziať aj so sebou.
Najväčší kaviarenský reťazec
„Je to káva vyrobená pre „bežný jazyk“ s príjemnou chuťou a arómou, po ktorej dopití vám nebúši srdce,“ uviedol marketingový manažér Michal Janda.
Spoločnosť OMV, ktorá vstúpila na slovenský trh v roku 1991 tvorí so svojimi čerpacími stanicami 18 percentný podiel na trhu. Jej 60 obchodov VIVA, ktoré fungujú od roku 1994, patria medzi najväčší kaviarenský reťazec na Slovensku.
Podľa tvrdenia spoločnosti je kvalita kávy dôležitá, nakoľko na ich čerpacích staniciach v deviatich krajinách sveta vypijú zákazníci ročne 30 miliónov šálok.
Hoci podľa slov manažérov spoločnosti nepatrí OMV cenou benzínu medzi low-costové čerpacie stanice, dúfajú, že kvalita kávy priláka nových zákazníkov.
Prečítajte si tiež: Fenomén Starbucks už aj v Bratislave! Pozrite sa, ako vyzerá automat na obľúbenú kávu a koľko za ňu zaplatíte
- Bratislavská župa testuje aj po novom: Skúša to menej invazívne
- Zákaz vychádzania: Týmito električkami sa neodveziete
- Chatu na Devíne zachvátili mohutné plamene! Na mieste sú desiatky hasičov, FOTO
- Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá priestory i nadšených podnikateľov
- V Bratislavskom kraji sa chce nechať zaočkovať drvivá väčšina občanov. Kde sa môžete hlásiť?
- Nemal rúško a odmietal komunikovať s políciou: Vodičovi MHD hrozí riadna pokuta
- Pribudli odberové miesta: Samospráva reaguje na nové požiadavky vlády
- Bratislava je večer ako mesto duchov. Čo sa mení pre nasledujúci týždeň?
- V Bratislave pijeme kvalitnú a zdravú vodu. Do domácností prúdi už 135 rokov
- Pandemická situácia sa v Starom Meste rapídne zhoršila. Opäť tam preto zatvárajú školy