Železničná spoločnosť Slovensko otvorila nové zákaznícke centrum v podchode na Trnavskom mýte
Zákaznícke centrum ponúka predaj cestovných dokladov, pomoc s plánovaním cesty i s výberom vhodného spojenia, informácie o zľavách, cestovné poistenie na počkanie a ďalšie služby.
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) otvorila v utorok nové zákaznícke centrum v zrekonštruovanom podchode na Trnavskom mýte. Informoval o tom hovorca spoločnosti Tomáš Kováč.
Ponúka viaceré služby
Zákaznícke centrum podľa hovorcu ponúka predaj cestovných dokladov, pomoc s plánovaním cesty i s výberom vhodného spojenia, informácie o zľavách, cestovné poistenie na počkanie, cestovné poriadky, pohľadnice, ale aj iné doplnkové služby.
Prostredníctvom novej prevádzky chce dopravca osloviť čo najviac zákazníkov. „Podchod na Trnavskom mýte patrí k najfrekventovanejším miestam v Bratislave a denne ním prejde okolo 30-tisíc ľudí. Cestujúcim chceme byť takpovediac po ruke, aj preto sme sa rozhodli otvoriť zákaznícke centrum práve v týchto atraktívnych priestoroch,“ zdôvodnil Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.
ZSSK prevádzkuje v Bratislave tri zákaznícke centrá. Okrem Trnavského mýta ho cestujúci nájdu na Hlavnej stanici a na Hodžovom námestí.
Ak chcete dostávať pravidelný prísun aktualít z Bratislavy a okolia, sledujte nás na Facebooku, Instagrame a Twitteri.