S bratislavským magistrátom komunikujú mladí prevažne cez Facebook
Komunikáciu s bratislavským magistrátom prostredníctvom sociálnych sietí využívajú najmä mladí ľudia, ktorí ju podľa samosprávy považujú za praktickejšiu a rýchlejšiu
Komunikáciu s bratislavským magistrátom prostredníctvom sociálnych sietí využívajú mladí ľudia, ktorí sa pýtajú napríklad na parkovanie, verejný poriadok alebo čistotu. Ich otázky sú často aj o realizovaných projektoch, ako napríklad rekonštrukcia Starého mosta.
Hlavné mesto tvrdí, že sa snaží využívať čo najmodernejšie a najvyužívanejšie formy komunikácie. Zo sociálnych sietí preto používa na komunikáciu so svojimi obyvateľmi Facebook, Twitter, Instagram, Flickr či YouTube. Mesto reaguje aj na podnety ľudí, zaslané prostredníctvom portálov Odkaz pre starostu či City Monitor.
„Najviac je využívaný Facebook, na ktorom sa pravidelne zverejňujú dôležité a aktuálne informácie pre verejnosť. Týkajú sa najmä praktických informácií o projektoch a iniciatívach hlavného mesta,“ priblížila Kohútiková.
Na sociálnych sieťach bratislavská samospráva zvykne zverejňovať informácie o aktuálnych podujatiach i dopravných obmedzeniach v meste. Taktiež verejnosť informuje o kľúčových výsledkoch rokovaní mestského zastupiteľstva či o pripravovaných a realizovaných projektoch.
Prečítajte si tiež: Obnova Devína pokračuje, na sprístupnenie horného hradu si však ešte počkáme