Maros Palesch Rôzne

Originál, či napodobenina?

Približne tretina ľudí na Slovensku má výrazne odmietavý postoj k napodobeninám značkových výrobkov.

Rovnaké percento ľudí by si takýto výrobok nikdy nekúpilo. Vyplýva to z novembrového online prieskumu spoločnosti GfK Slovakia, ktorý sa uskutočnil na vzorke 765 respondentov.

Prevažná väčšina Slovákov je naopak v budúcnosti skôr naklonená k potenciálnej kúpe plagiátu, dokonca by prevažnej väčšine ľudí na Slovensku ani neprekážalo, ak by mali na sebe niečo „nepravé“ a okolie by o tom nevedelo.

Prevažná väčšina ľudí na Slovensku (81 percent) deklarovala, že má vo svojom okolí známych a priateľov, ktorí nosia alebo vlastnia imitáciu, respektíve falzifikát. Medzi päť kategórií, ktoré sú z tohto hľadiska najviac frekventované, patria tričká a pulóvre, ďalej športové oblečenie a obuv, kabelky a džínsy.

Zdroj: TASR

Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM