Júlia odišla z kaviarne kvôli SUME za drink NAPÁLENÁ! Nečakaný krok podniku po medializácii
Panebože! Toto si v duchu povedala zákazníčka po návšteve známej kaviarne Mondieu (Mon Dieu v preklade Bože môj pozn. red.), ktorá jej naúčtovala viac, ako bolo uvedené v nápojovom lístku.

Zákazníčka Júlia upozornila v stredu 3. januára v skupine Blacklist bratislavských podnikov a donášok na zvláštne praktiky, s ktorými sa stretla po návšteve známej kaviarne Mondieu na Laurinskej ulici.
S kamarátkou si v podniku objednala Aperol Spritz, ktorý je známy sýtooranžový nápoj. Podľa jej slov bol príliš svetlý a tak ho okamžite reklamovala.
Iná receptúra i cena
„Povedali mi, že oni majú o 0,2 nižšiu receptúru ako inde a preto je aperol svetlejší. Tak teda ok,“ uviedla Júlia s tým, že teda argument o nižšom objeme alkoholu v kokteile a odlišnú receptúru ako argument akceptovala. Šok však zažila pri platení.
„Vypýtala som si účet a aperol zrazu zdražel oproti oficiálnemu cenníku z 5,90 na 8,00 eur!!! Samozrejme som sa sťažovala,“ opisuje nepríjemnosť Júlia a pýta sa, ako mohol nápoj zdražieť za 15 minút.
Čašník pri reklamácii ceny na jej počudovanie vytiahol iný nápojový lístok s rozdielnymi sumami. Júlia argumentovala tým, že toto konkrétne zdražené menu nemali k dispozícii žiadni návštevníci podniku, neboli tak informovaní o skutočnej cene drinkov.
Papierové menu v podniku a menu na internete uvádzajú sumu Aperol Spritz 5,90 eura.
Pre nespokojnosť jej bol rozdiel medzi jednotlivými nápojmi následne vrátený, no táto skúsenosť ju odradila od toho, aby podnik ešte niekedy navštívila.
Reakcia podniku
Na Júliin príspevok reagovala v komentári aj manažérka spomínanej prevádzky Mondieu, ktorá sa jej verejne ospravedlnila. „Na prevádzke máme dva rôzne typy menu a to z dôvodu, že sme minulý rok urobili spoluprácu so svetovým barmanom, ktorý vytvoril “drink menu” špeciálne pre nás ako sieť a tým pádom teda kvalitnejšiu a drahšiu verziu. Taktiež máme v procese naše nové Mondieu menu, na ktorom aktívne pracujeme, aby sme sa mohli vyhnúť nepríjemným situáciám ako sú zle odkomunikované dva typy lístkov na stole,“ uviedla manažérka podniku.
Júliinu skúsenosť zverejnil portál Refresher.sk a po medializácii sa Mondieu rozhodlo opäť reagovať. Na víked mali všetci zákazníci kokteil Aperol zadarmo.