Tlačové správy

Bilbordy v Avione nenájdete, centrum znižuje vizuálny smog

Menej bilbordov a viac zelene. Najväčšie nákupné centrum na Slovensku Avion v Bratislave chce postupne vo svojom areáli znížiť tzv. vizuálny smog. Ten spôsobujú po celom Slovensku množstvá reklamných bilbordov, ktoré zahlcujú zmysly okoloidúcich aj verejný priestor.

Ilustračný obrázok k článku Bilbordy v Avione nenájdete, centrum znižuje vizuálny smog
Zdroj: Avion Shopping Park

Avion sa vo svojej dlhodobej stratégii zameriava na trvalú udržateľnosť a ochranu životného prostredia. Minulý rok predstavil aj novú stratégiu na podporu udržateľnosti Eko príbeh 2021.

Vlani sme dokončili revitalizáciu priestoru v okolí našej budovy. Naším plánom je pokračovať v ďalšej revitalizácii v okolí Avionu. K dnešnému dňu sme odstránili všetky mediálne plochy na Galvaniho ulici, čo predstavuje jeden bigbord a desať bilbordov, a pokračujeme ďalej. Chceme tým nielen vytvoriť príjemnejšie prostredie pre našich návštevníkov a obyvateľov Bratislavy, ale aj pridať sa k skvelej iniciatíve mestskej časti Ružinov pod vedením starostu Mateja Chrena, ktoré smerujú k postupnému odstraňovaniu reklamných plôch v hlavnom meste,“ hovorí Katarína Michaliaková, marketingová manažérka Avionu v Bratislave.

Problémom zahltenia verejného priestoru reklamnými plochami sa intenzívne zaoberá aj magistrát hlavného mesta SR, ktorý plánuje znížiť počet reklamných stavieb o dve tretiny. Aktuálne je v Bratislave vyše 2 800 reklamných plôch.

Avion za svoje aktivity v oblasti trvalej udržateľnosti získal vlani ako jedno z mála nákupných centier na Slovensku prestížny zelený certifikát BREEAM In Use. Centrum, ktoré patrí do skupiny INGKA Centres, prešlo náročnou niekoľkomesačnou certifikáciou.

Zdroj: Avion Shopping Park

(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto správy

Zdroj: Avion Shopping Park
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM