Biedronka KONEČNE dorazila na Slovensko! Otvorenie vyvolalo OŠIAĽ, takto vyzerá prvá predajňa FOTO
Po dvoch desaťročiach prichádza na slovenský maloobchodný trh nový a silný hráč. O otvorenie poľskej Biedronky bol obrovský záujem nielen zo strany médií, ale aj nakupujúcich. Už hodinu pred otvorením bol problém v Miloslavove zaparkovať.

Biedronka – súčasť rodinou kontrolovanej a na burze kótovanej spoločnosti Jerónimo Martins – oddnes oficiálne vstúpila na náš trh so svojimi prvými predajňami.
„Lienku“, ktorá je logom Biedronky, nájdete v Miloslavove neďaleko Bratislavy so špeciálnymi atrakciami a akciami pripravenými pre prvých zákazníkov.
Hlavným lákadlom tejto a ďalších predajní Biedronka, ktoré budú čoskoro otvorené, má byť kombinácia nízkych cien s najlepšou kvalitou na trhu.
V ďalších mestách
Pred otvorením predajní spoločnosť pripravila úplne nové distribučné centrum vo Voderadoch, kde bude logistiku nového reťazca Biedronka podporovať tím 66 ľudí.
V blízkej budúcnosti bude nasledovať otvorenie predajní v ďalších slovenských mestách vrátane Zvolena, Považskej Bystrice, Nových Zámkov a Senice.
Jerónimo Martins Slovensko plánuje postupne rozširovať svoju prítomnosť v regiónoch Slovenska. Celkovo už teraz celá spoločnosť zamestnáva takmer 300 ľudí vrátane predajní, centrály v Bratislave a vlastného distribučného centra.
„Dnešný deň je pre skupinu Jerónimo Martins šťastným dňom, pretože prichádzame, pre nás do novej krajiny, so značkou Biedronka v roku jej 30. výročia. Veríme, že na Slovensku dokážeme urobiť pozitívne zmeny a budeme úzko spolupracovať so slovenskými dodávateľmi, aby sme vytvorili čo najlepšiu ponuku za čo najnižšie ceny pre slovenských spotrebiteľov a rodiny,“ povedal predseda predstavenstva skupiny Jerónimo Martins Group Pedro Soares Dos Santos.
Na kvalite záleží rovnako ako na cene
Vo svojej vôbec prvej predajni na Slovensku, ktorá sa nachádza v Miloslavove (3265 Dunajská Lužná), bude Biedronka ponúkať viac ako 3 400 výrobkov, pričom jej cieľom je vytvoriť ponuku čerstvých potravín v spolupráci so slovenskými dodávateľmi. Vďaka jedinečnej kombinácii agility, nákladovej efektívnosti organizácie a zamerania na lokálne zásobovanie je reťazec vždy verný mottu Nízke ceny každý deň.
Čerstvé ovocie a zelenina – ak je to len trochu možné aj zo Slovenska – ako aj chlieb pečený niekoľkokrát denne, čakajú na zákazníkov od prvého dňa. Na zákazníkov čaká aj vyhradené parkovisko predajne so 61 miestami, z toho 3 pre ťažko zdravotne postihnutých. Biedronka tiež plánuje inštalovať nabíjacie stanice pre elektromobily a fotovoltické panely na streche predajne.
„Našou prioritou je ponúkať slovenským zákazníkom kvalitné a čerstvé potraviny za najnižšie ceny. Od začiatku sme sa zamerali aj na spoluprácu so slovenskými dodávateľmi, s ktorými sme vytvorili niekoľko privátnych značiek, ktoré kladú dôraz na kvalitu, čerstvosť a udržateľnosť. Tieto hodnoty – spolu s férovosťou a transparentnosťou v našom podnikaní – sú kľúčovými faktormi pre dlhodobý rast spoločnosti Biedronka na Slovensku,“ hovorí o vstupe spoločnosti na trh Maciej Łukowski, generálny riaditeľ spoločnosti Jerónimo Martins Slovensko.
