Rôzne Správy

Železničná spoločnosť Slovensko otvorila nové zákaznícke centrum v podchode na Trnavskom mýte

Zákaznícke centrum ponúka predaj cestovných dokladov, pomoc s plánovaním cesty i s výberom vhodného spojenia, informácie o zľavách, cestovné poistenie na počkanie a ďalšie služby.

Ilustračný obrázok k článku Železničná spoločnosť Slovensko otvorila nové zákaznícke centrum v podchode na Trnavskom mýte
4
Galéria

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) otvorila v utorok nové zákaznícke centrum v zrekonštruovanom podchode na Trnavskom mýte. Informoval o tom hovorca spoločnosti Tomáš Kováč.

Ponúka viaceré služby

Zákaznícke centrum podľa hovorcu ponúka predaj cestovných dokladov, pomoc s plánovaním cesty i s výberom vhodného spojenia, informácie o zľavách, cestovné poistenie na počkanie, cestovné poriadky, pohľadnice, ale aj iné doplnkové služby.

Prostredníctvom novej prevádzky chce dopravca osloviť čo najviac zákazníkov. „Podchod na Trnavskom mýte patrí k najfrekvento­vanejším miestam v Bratislave a denne ním prejde okolo 30-tisíc ľudí. Cestujúcim chceme byť takpovediac po ruke, aj preto sme sa rozhodli otvoriť zákaznícke centrum práve v týchto atraktívnych priestoroch,“ zdôvodnil Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.

ZSSK prevádzkuje v Bratislave tri zákaznícke centrá. Okrem Trnavského mýta ho cestujúci nájdu na Hlavnej stanici a na Hodžovom námestí.

Ak chcete dostávať pravidelný prísun aktualít z Bratislavy a okolia, sledujte nás na Facebooku, Instagrame a Twitteri.

Zrekonštruovaný podchod Trnavské mýto
25
Galéria
Zdroj: TASR
Zdroj: TASR
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM