Hlavné mesto má novú módnu mapu Bratislava Fashion Map 2018

Mapa vyšla v náklade 10-tisíc kusov. Dostupná bude zdarma v každom obchode s mapami a v info centrách BSK. Papierovú verziu tiež čaká digitálna podoba.

Nová bratislavská módna mapa narástla. Bratislava Fashion Map 2018, ktorá pomôže turistom i domácim módnym nadšencom pri vyhľadávaní autentických lokálnych obchodov s oblečením, módnymi doplnkami, štúdií či ateliérov, uviedli vo štvrtok do života.

Lokálny módny dizajn

Ide o zoznam predajných a prezentačných miest, ktoré ponúkajú najmä slovenský či lokálny módny dizajn. V klasickej papierovej mape Bratislavy a blízkeho okolia sú zakreslené popisky, legendy, adresy a otváracie hodiny 78 prevádzok. Existuje v slovenskom aj anglickom jazyku.

Bratislava Fashion Map 2018 je druhým ročníkom módnej mapy hlavného mesta a jeho okolia, ktorú vytvoril Slovak Fashion Council (SFC) s podporou Bratislavského samosprávneho kraja. „Je to pre nás veľká vec už len z toho dôvodu, že korekcie, ktoré tam boli, boli dvakrát také veľké a to preto, že tá mapa je dvakrát taká veľká, čo je pre nás veľmi príjemným povzbudením do ďalšej práce,“ uviedla riaditeľka SFC Dana Kleinert.

Módna mapa

Tohtoročnú módnu mapu vo formáte A1 a vo farbe roka Ultra Violet pokrstila nastrihanými kúskami starej mapy speváčka Mária Čírová. „Je to pre mňa veľká česť pokrstiť túto skvelú a unikátnu fashion mapu, ktorá určite môže mnohým ľuďom, ktorí hľadajú tie správne kúsky a nevedia, kam majú zájsť,“ povedala speváčka, ktorá sa nepovažuje za módneho guru.

„Ale móda ma baví. Ešte pred desiatimi rokmi som nosila iba tričko, rifle, tenisky, keď som sa dostala do tohto sveta vďaka hudbe, spoznala som rôznych ľudí, ktorí móde rozumejú, veľmi ich baví a oni ma nakazili,“ priznala Čírová odetá do outfitu vytvoreného z kúskov od slovenských módnych dizajnérov.

Mapa, ktorá ponúka aj odporúčané trasy, vyšla v náklade 10-tisíc kusov. Dostupná bude zdarma v každom obchode s mapami a v info centrách BSK. Papierovú verziu tiež čaká digitálna podoba. Autori už pracujú na mobilnej aplikácii. „Vďaka digitálnemu formátu bude mapa bohatšia, s možnosťami rôznych interakcií, blogovania, pridávania fotografií, ratingov. Ako prevádzky aj užívatelia znovu získajú nové miesto, kde môžu dávať vedieť o sebe a o svojich skúsenostiach s lokálnou módou,“ povedala Zuzana Bobiková z SFC.

Zdroj: TASR

Odporúčame