Záhadné bilbordy v hlavnom meste: Kto je autor kampane "Neťahajte deti po nákupoch"?
Určite ste si všimli hnedé tajuplné bilbordy, ktoré "zdobia" Bratislavu. Hovoria napríklad o tom, aby sme nemíňali všetko na oblečenie. Napriek tomu, že nie sú na pohľad ničím výnimočné, musí sa im nechať, že sú skutočne trefné. Kto stojí za záhadnou kampaňou? Zistíme to už o štyri dni.
Hnedé tabule s bielym nápisom – nič výnimočné, nič na pohľad pútavé, svojim nepekným vzhľadom by celkom zapadli na Hlavnú stanicu. No aj tak si ich každý všimne. Hovoria jazykom dnešnej doby, kedy rodiny s deťmi namiesto Sadu Janka Kráľa trávia svoj voľný čas v Auparku.
Sú jasné a trefné: „Neťahajte deti po nákupoch“, „Netrávte pol dňa nákupmi“, „Nemíňajte peniaze len na oblečenie“.
Kto má kampaň na svedomí?
Ani po dlhšom pátraní sa Bratislava24.sk nepodarilo zistiť, kto stojí za záhadnou kampaňou. Avšak dozvieme sa to už o štyri dni. Na webe www.zmenteto.sk nájdete špeciálne odpočítavadlo, kde zadávateľ reklamy informuje, že už o pár dní môžeme niečo zmeniť. Čo má autor v tomto prípade na mysli nevieme, každopádne už v nedeľu tak možno budeme môcť učiniť.
Staneme sa svedkami niečoho veľkého, alebo bilbordy pripravujú ľudí na ďalšie nákupné centrum v hlavnom meste?
Už budúci mesiac sa má otvoriť nákupno-zábavné centrum Bory Mall. „Centrum pre všetky vekové skupiny, ktorým poskytne možnosť kvalitných nákupov i príležitosti na trávenie voľného času,“ hovorí oficiálna stránka. Možno ide len o náhodu, možno o zámer.