han Rôzne

Vynovená Eurovea hlási REKORD: Za prvé štyri dni ju navštívilo viac ako 300-tisíc ľudí!

Tomu sa ani nechce veriť! Otvorenie rozšírenia nákupného centra Eurovea prilákalo počas prvých štyroch dní rekordných 330 000 návštevníkov.

Ilustračný obrázok k článku Vynovená Eurovea hlási REKORD: Za prvé štyri dni ju navštívilo viac ako 300-tisíc ľudí!
38
Galéria

Najväčšie nákupné centrum na Slovensku sa tak počas uplynulého víkendu stalo najnavštevovanejšou bratislavskou destináciou. Ohlasuje začiatok eventovej sezóny.

Očakávania sa naplnili

Rekordné čísla padali už v prvých dňoch otvorenia. No najväčšia návštevnosť bola zaznamenaná počas víkendu. „V sobotu sme privítali 75 000 návštevníkov v interiéri a takmer 19 000 na promenáde, ktorí k nám prišli za atraktívnymi novými značkami a pestrou ponukou gastronomických zážitkov,“ hovorí Oľga Hammer, marketing a PR manažér Eurovea.

Najväčší záujem bol samozrejme o dvojpodlažnú predajňu írskeho módneho reťazca Primark, ktorý tu otvoril svoju prvú prevádzku na Slovensku.

„Sme radi, že môžeme privítať zákazníkov v našej prvej predajni na Slovensku, v tejto krásnej lokalite – novej časti Eurovea. Od štvrtkového otvorenia našich brán prekročili reakcie zákazníkov naše očakávania. Sme hrdí na to, že v Primarku je pre každého niečo – pre mužov, ženy aj deti bez ohľadu na vek alebo štýl, našim návštevníkom ponúkame udržateľnejšiu módu za dostupné ceny,“ povedal Maciej Podwojski, riaditeľ spoločnosti Primark pre strednú a východnú Európu.

Prišli sa aj najesť

Rekord zaznamenala aj reštaurácia McDonald's, ktorá obslúžila v sobotu 27. mája takmer 3 000 zákazníkov. „Napriek tomuto nárastu návštevníkov bol priemerný čas čakania na objednávku 111 sekúnd. Zákazníci si aj vďaka príjemnému počasiu dopriali okrem obľúbených ikonických burgerov aj veľa zmrzliny a nápojov,“ dodáva Katarína Balogová, licenčný partner spoločnosti.

Medzi novoprichádzajúcimi retailermi, ktorí vstúpili do druhej fázy nákupnej pasáže, pritiahol najviac pozornosti nakupujúcich tiež HalfPrice. „Predajňa HalfPrice v Eurovea je pokračovaním našej úspešnej expanzie na Slovensku. Dôkazom toho, že za prvý rok pôsobenia na Slovensku si zákazníci značku HalfPrice skutočne obľúbili sú aj výsledky z otváracieho víkendu. Dôkazom úspechu sú však najmä výsledky predaja, ktoré za prvé 4 dni boli najlepšie v histórii značky a teší nás, že nastavený trend po otvorení neutíchol a pokračuje aj v týchto dňoch,“ opisuje prvé dni otvorenia Alena Langová, Operations & Marketing Manager.

Plno aj na parkovisku

Spolu s otvorením extenzie nákupného centra a priľahlých verejných priestorov boli otvorené aj nové vjazdy a výjazdy do podzemných garáží zo smeru Ružinov a Prístav z Mosta Apollo. V podzemnej garáži pribudli ďalšie parkovacie miesta, teraz ich je spolu až 4 000.

Zmenila sa celá organizácia dopravy. Pod úroveň terénu sa presúva až 80% automobilovej dopravy, čo prispelo k zvýšeniu komfortu návštevníkov. „Po rokoch príprav, výstavby a hektických týždňoch dokončovania posledných detailov sme vždy plní očakávania, ako naše spoločné dielo prijmú tí, pre ktorých je určené. Teší nás, keď vidíme, že spokojní sú nájomcovia aj ich zákazníci – návštevníci nákupného centra,“ hovorí za developera projektu Pavel Pelikán, výkonný riaditeľ JTRE.

Niečo ďalšie na prečítanie? Nech sa PÁČI:

Slávnostné otvorenie novej pasáže Eurovea 2
38
Galéria
Zdroj: TASR
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM