Vynovená Eurovea hlási REKORD: Za prvé štyri dni ju navštívilo viac ako 300-tisíc ľudí!
Tomu sa ani nechce veriť! Otvorenie rozšírenia nákupného centra Eurovea prilákalo počas prvých štyroch dní rekordných 330 000 návštevníkov.
Najväčšie nákupné centrum na Slovensku sa tak počas uplynulého víkendu stalo najnavštevovanejšou bratislavskou destináciou. Ohlasuje začiatok eventovej sezóny.
Očakávania sa naplnili
Rekordné čísla padali už v prvých dňoch otvorenia. No najväčšia návštevnosť bola zaznamenaná počas víkendu. „V sobotu sme privítali 75 000 návštevníkov v interiéri a takmer 19 000 na promenáde, ktorí k nám prišli za atraktívnymi novými značkami a pestrou ponukou gastronomických zážitkov,“ hovorí Oľga Hammer, marketing a PR manažér Eurovea.
Najväčší záujem bol samozrejme o dvojpodlažnú predajňu írskeho módneho reťazca Primark, ktorý tu otvoril svoju prvú prevádzku na Slovensku.
„Sme radi, že môžeme privítať zákazníkov v našej prvej predajni na Slovensku, v tejto krásnej lokalite – novej časti Eurovea. Od štvrtkového otvorenia našich brán prekročili reakcie zákazníkov naše očakávania. Sme hrdí na to, že v Primarku je pre každého niečo – pre mužov, ženy aj deti bez ohľadu na vek alebo štýl, našim návštevníkom ponúkame udržateľnejšiu módu za dostupné ceny,“ povedal Maciej Podwojski, riaditeľ spoločnosti Primark pre strednú a východnú Európu.
Prišli sa aj najesť
Rekord zaznamenala aj reštaurácia McDonald's, ktorá obslúžila v sobotu 27. mája takmer 3 000 zákazníkov. „Napriek tomuto nárastu návštevníkov bol priemerný čas čakania na objednávku 111 sekúnd. Zákazníci si aj vďaka príjemnému počasiu dopriali okrem obľúbených ikonických burgerov aj veľa zmrzliny a nápojov,“ dodáva Katarína Balogová, licenčný partner spoločnosti.
Medzi novoprichádzajúcimi retailermi, ktorí vstúpili do druhej fázy nákupnej pasáže, pritiahol najviac pozornosti nakupujúcich tiež HalfPrice. „Predajňa HalfPrice v Eurovea je pokračovaním našej úspešnej expanzie na Slovensku. Dôkazom toho, že za prvý rok pôsobenia na Slovensku si zákazníci značku HalfPrice skutočne obľúbili sú aj výsledky z otváracieho víkendu. Dôkazom úspechu sú však najmä výsledky predaja, ktoré za prvé 4 dni boli najlepšie v histórii značky a teší nás, že nastavený trend po otvorení neutíchol a pokračuje aj v týchto dňoch,“ opisuje prvé dni otvorenia Alena Langová, Operations & Marketing Manager.
Plno aj na parkovisku
Spolu s otvorením extenzie nákupného centra a priľahlých verejných priestorov boli otvorené aj nové vjazdy a výjazdy do podzemných garáží zo smeru Ružinov a Prístav z Mosta Apollo. V podzemnej garáži pribudli ďalšie parkovacie miesta, teraz ich je spolu až 4 000.
Zmenila sa celá organizácia dopravy. Pod úroveň terénu sa presúva až 80% automobilovej dopravy, čo prispelo k zvýšeniu komfortu návštevníkov. „Po rokoch príprav, výstavby a hektických týždňoch dokončovania posledných detailov sme vždy plní očakávania, ako naše spoločné dielo prijmú tí, pre ktorých je určené. Teší nás, keď vidíme, že spokojní sú nájomcovia aj ich zákazníci – návštevníci nákupného centra,“ hovorí za developera projektu Pavel Pelikán, výkonný riaditeľ JTRE.