TOTO je najväčšie nákupné centrum na Slovensku: Pri OTVORENÍ asistovala aj Plačková! FOTO
Na pobreží Dunaja dnes slávnostne otvorili najväčšie nákupné centrum na Slovensku. Pasáž Eurovea 2 sa oficiálne stala súčasťou gigantického komplexu, ktorý prilákal húfy ľudí.
Známe obchodné centrum spojené s bratislavskou promenádou Dunaja je oficiálne otvorené. Stalo sa tak dnes vo štvrtok (25. mája) dopoludňajších hodinách.
Niekoľko zaujímavostí
Eurovea sa po otvorení stala najväčším a najkomplexnejším nákupným centrom na Slovensku, keď na ploche 85 000 m2 ponúka návštevníkom 320 obchodov, reštaurácií, barov a kaviarní. Kľúčovým nájomcom novej časti je dvojpodlažná predajňa írskeho módneho reťazca Primark, ktorý tam otvoril svoju prvú prevádzku na Slovensku.
Nová stravovacia zóna sa zdvojnásobí. S kapacitou 1 156 miest, doplnená o štýlový Food Hall vytvorí spolu so 16 reštauráciami na promenáde pri Dunaji najväčšiu gastro destináciu na Slovensku.
Rozrastie sa aj multikino Cinema City, ktoré bude mať po rekonštrukcii 17 sál a úplne nový VIP koncept.
Prišla aj kráľovná
Takúto veľkolepú udalosť si nemohla nechať ujsť ani pomyselná kráľovná slovenského Instagramu a influencerka, Zuzana Strausz Plačková. Tá v spoločnosti manžela Reného ponúkala kávu a iné dobroty z prenosného vozu.
Nerobilo jej problém ani pózovanie, o ktoré ju žiadalo množstvo návštevníkov. Neskôr sa vybrala do svojej kaviarničky Black Garden na zníženom prízemí novej nákupnej pasáže.
Nechýba ani mrakodrap
Nákupné centrum je priamo prepojené s prvým slovenským mrakodrapom EUROVEA TOWER, administratívnou budovou PRIBINOVA 34 so zeleným certifikátom BREEAM Excellent a rezidenciami RIVERSIDE lemujúcimi dunajskú promenádu.
Tieto stavby vrátane modernej kancelárskej budovy PRIBINOVA 40 pri Moste Apollo s certifikátom udržateľnosti BREEAM Outstanding sú súčasťou projektu Eurovea2 a v podzemí ich spája veľká dvojpodlažná garáž s kapacitou až 4 000 parkovacích miest.
Súčasťou výstavby je tiež predĺženie nábrežnej promenády, vybudovanie bulváru Pribinova s prípravou na električkovú trať a ďalšie verejné priestory, ihriská i športoviská, ktoré postupne pribudnú v novovznikajúcej štvrti bratislavského downtownu Eurovea City.
Veľký výber jedla
Nový foodcourt ohúri návštevníkov otvoreným veľkým priestorom v urban industriálnom štýle s bezkonkurenčnou ponukou širokého spektra tradičných aj netradičných jedál našej i svetovej kuchyne v rôznych prevedeniach. Zákazníci budú mať možnosť sledovať proces prípravy jedál, alebo si vybrať reštauráciu so sedením, či navštíviť streetfoodovú prevádzku.
„Po celej hale sú navrhnuté rôzne multifunkčné zóny, ako napríklad zábavná zóna, pódium pre rôzne prezentácie či vystúpenia, detský kútik, oddychová a spoločenská zóna s výhľadom na Dunaj, ktorý sa stal inšpiráciou pri vytváraní celého návrhu,“ hovorí Peter Žiak, architekt a projektový manažér Eurovea.
Nové logo
Po 13 rokoch prevádzky sa Eurovea stala najväčším nákupným centrom na Slovensku, keď oficiálne 25. mája otvorila brány novej obchodnej pasáže. Súčasťou tejto významnej udalosti je aj odhalenie nového modernizovaného loga a vizuálnej identity, ktoré boli navrhnuté reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi.
Logá sú často považované za tvár značky a Eurovea sa rozhodla pre evolučný prístup k redizajnu svojho loga. Základné ideové a vizuálne prvky pôvodného loga boli zachované, avšak s prvkami súčasného dizajnu, ktoré prinesú čerstvý a moderný vzhľad.
„Dizajn loga je vždy výrazným indikátorom pri vnímaní značky. Pri redizajne sme sa snažili uľahčiť odčítateľnosť nového dizajnu. Výsledkom je odľahčená a jednoduchá forma pôvodného loga, ktorá udržuje tonalitu a vizuálny odkaz na minulosť,“ hovorí autor návrhu Rastislav Uličný, spolumajiteľ agentúry MUW Saatchi & Saatchi.
Hlavné črty loga
Ideovým zámerom pri tomto koncepte je snaha čo najviac zachovať vizuálny charakter pôvodného loga. Farebné vertikálne línie boli spojené do spektra studených a teplých farieb, typických pre štyri ročné obdobia, ktoré slúžia ako podklad pre výraznejšiu a jednoduchšiu typografiu. „Logo tak pôsobí ako kompaktne uzavretý vizuálny celok. Finálny dojem je odkazom na pôvodnú verziu, ale zároveň vytvára jednoduchší a modernejší vzhľad,“ dodáva autor.
Typografia a farebnosť loga sa menili s cieľom zjednodušiť tvary aj pre jednoduchšiu aplikáciu loga a poskytnúť názvu moderný a atraktívny vzhľad. Súčasťou novej vizuálnej identity je tiež nový navigačný systém. Piktogramy, navigačné tabule a typografia sú vizuálne prispôsobené k novej štylizácii loga. Spoločne s logom a novou farebnosťou vytvárajú kompaktný a kontinuálny esteticky vzhľad.
Aj pomocou novej vizuálnej identity má Eurovea ambíciu udržať si pozíciu dobre etablovaného, obľúbeného a stabilného nákupného centra, ktoré je výnimočné svojou lokalitou, ponukou unikátneho mixu oddychu, zábavy, kultúry, nákupov a služieb priamo v centre Bratislavy.