Tonik láka na svoju sviežu chuť aj v Bratislave. Vychutnajte si ho v originálnom autobuse
Nevšedný poschodový autobus, ktorého súčasťou je aj strešný bar, ponúka posedenie v štýlovom prostredí so sviežim Kinley tonikom v ruke.
Nie je nič lepšie ako osviežiť sa počas horúcich letných dní chladeným nápojom. Tonik Kinley s jeho mierne horkastou chuťou je na miešanie skvelých letných drinkov ako stvorený. Vychutnať si z neho vyčarené nápoje môžu Bratislavčania v štýlovom poschodovom autobuse, ktorý stojí pri Eurovea a predtým hostil svojich smädných návštevníkov pred Auparkom.
Originálny Kinley autobus
Poschodový autobus zaujme už z diaľky. Láka nielen na skvelú značku Kinley, ale aj na chytľavú hudbu dídžejov, ktorí tam rozohrávajú svoje sety. Stráviť príjemné chvíle relaxu môžete aj na mäkkých stoličkách v strešnom bare. Priamo z neho si s drinkom v ruke vychutnáte výhľady na rieku a dunajské nábrežie.
Šikovný barman vás privíta úsmevom a ponúkne na výber niektorý z originálnych letných nápojov v kombinácii s Kinley tonikom.
Najlepšie je ochutnať ich viac. K dispozícii je pestrý rad nealko drinkov inšpirovaný atmosférou svetových metropol či vynikajúca ponuka miešaných nápojov.
Ako nám prezradil barman, obľúbená je najmä chuť rebarbory, ktorá v kombinácii s Kinley tonikom vytvorí priam nebíčko v ústach a lavínu príjemných pocitov.
Pohodová chill out atmosféra je doplnená skvelou hudbou a s Kinley inšpiruje k tomu, že „život chutí lepšie po piatej“.
Zážitkový Kinley Bus vyštartoval na svoju chill-out tour už na konci júna. V júli sa zastavil v Prahe, v Brne a návštevníkov láka aj v Bratislave.
Alko i nealko varianty miešaných nápojov si vychutnáte v originálnom fotogenickom prostredí aj v piatok 22. 7. po 16.00 hod. pri Eurovea.
Lákavá chuť toniku
Horkastá chuť toniku osviežuje ľudí už od 17. storočia, kedy mala údajne vzniknúť akási prvá verzia toniku, teda chinín rozpustený vo vode. Podľa legendy vyliečil grófku z Chinchónu. Na chuť výnimočne chutnému horkastému nápoju prišli aj Slováci. Spoločnosť Coca-Cola prezradila, že „Slováci vlani vypili viac ako 8 miliónov litrov toniku značky Kinley. V porovnaní s rokom 2020 ide o viac než tretinový nárast.“
Coca-Cola nikdy nespí na vavrínoch. Najnovšie obohatila paletu svojich produktov o nápoj Kinley Tonic Zero, ktorý si zákazníkov získava svojou sviežou chuťou bez cukru.
Uvedenie tejto novinky na trh je súčasťou snahy spoločnosti Coca-Cola ponúkať aj alternatívy bez cukru a ďalej rozširovať základňu Zero produktov.