Rôzne Správy

Novinka železníc: O mimoriadnych udalostiach informujú cestujúcich 24 hodín denne

Cestujúci tak dostávajú včasné a užitočné informácie o prerušení dopravy, nehodových udalostiach či meškaniach vlakov.

Ilustračný obrázok k článku Novinka železníc: O mimoriadnych udalostiach informujú cestujúcich 24 hodín denne
4
Galéria
Zdroj: TASR

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) spustila od júna novinku, vďaka ktorej informuje cestujúcich o mimoriadnych udalostiach, ktoré ovplyvňujú prevádzku jej vlakov, 24 hodín denne a sedem dní v týždni. Píše sa na stránke národného dopravcu.

Kde nájdete aktuálne informácie

Aktuálne informácie nájdu cestujúci na sociálnej sieti Twitter, na webovej stránke ZSSK a prostredníctvom záložky na Facebookovom profile.

„Nechceme, aby cestujúci aj niekoľko hodín čakali vo vlaku na trati a nevedeli, čo sa deje. Verejnosti dlžíme lepšie a korektnejšie informácie,“ povedal Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.

Informácie na Twitter zadávajú zamestnanci ZSSK, ktorí spolupracujú priamo s dispečermi. Na sledovanie aktuálnych informácií nie je potrebná registrácia na sociálnej sieti, stačí iba kliknúť na stránku. Môžu ich tak jednoducho využiť cestujúci vo vlakoch, na staniciach, ale aj tí, ktorí sa ešte len chystajú cestovať.

„Cestujúcich prosíme o trpezlivosť, ak informácia o mimoriadnosti nebude na Twitteri okamžite po jej vzniku. Zistiť príčinu či odhadnúť čas obnovenia dopravy býva niekedy zložité,“ poznamenal Hlubocký s tým, že železnice prinášajú stručné aktuality o udalostiach s najväčším vplyvom na prevádzku vlakov ZSSK.

Cestovanie vlakom
4
Galéria
Foto: Tomáš Stupavský / Zdroj: Dnes24.sk
Zdroj: bratislava.dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM