Karlova Ves chce viac komunikovať so svojimi občanmi aj prostredníctvom novej stránky na Facebooku
Bratislavská Karlova Ves má ambíciu zintenzívniť komunikáciu so svojimi občanmi prostredníctvom nového oficiálneho konta mestskej časti na Facebooku. Samospráva ho aktivovala na začiatku tohto týždňa.
Komunikácia prostredníctvom sociálnej siete doplní informovanie mestskej časti na webovej stránke Karlovej Vsi. Samospráva si od nového komunikačného kanálu sľubuje väčšiu interaktivitu. Prednosta Karlovej Vsi Ján Hrčka v tejto súvislosti poukázal na situácie, v ktorých je potrebné rýchlo informovať čo možno najväčší počet ľudí.
Ako príklad pripomenul poruchu vodovodu na Adámiho ulici 30. a 31. decembra 2014, ktorá znamenala odstávku vody pre lokalitu v dolnej časti Karlovej Vsi. „V takýchto, resp. podobných prípadoch môže byť informovanie prostredníctvom sociálnej siete rýchle a efektívne,“ skonštatoval prednosta Karlovej Vsi.
Ako dodal, facebookovská stránka by mala znamenať pre miestny úrad aj väčšiu a rýchlejšiu možnosť dostať od obyvateľov spätnú väzbu na to, čo sa v mestskej časti deje, aké opatrenia prijíma úrad a aké uznesenia schvaľuje miestne zastupiteľstvo.
Stránka Karlova Ves komunita na sociálnej sieti bude prinášať aj informáciu o kultúrnych podujatiach. Tie v súčasnosti propaguje aj stránka Karlova Ves podujatia.
Ilustračné foto.