Tlačové správy

Absint miesto žuvačiek – METRO má recept na impulzívny nákup

NEVHODNÉ OSOBÁM MLADŠÍM AKO 18 ROKOV - Nechať sa pri pokladniach namiesto 50-centových žuvačiek zlákať 50-eurovou fľašou? Zákazníci METRO súhlasia.

Ilustračný obrázok k článku Absint miesto žuvačiek – METRO má recept na impulzívny nákup
Zdroj: Dnes24.sk

Display exkluzívneho alkoholu, ktorým veľkoobchod v pilotnom projekte nahradil žuvačky, prezervatívy, baterky, žiletky či cukrovinky, pred sviatkami oslávil veľký úspech a stal sa bestpractice aj v rámci globálnej skupiny METRO.

„Rozhodli sme sa zákazníkov prekvapiť a ponúknuť im namiesto ‚obohranej‘ klasiky niečo, čo ich naozaj zaujíma – exkluzívne značky alkoholických nápojov ideálne ako dar pre obchodných partnerov či blízkych“ vysvetľuje autor myšlienky Stephan Lueger, Head of Dry slovenského METRO. Strategická transformácia impulzívnej zóny je jedným z krokov, vďaka ktorým METRO v priebehu roka dokázalo otočiť klesajúci trend segmentu služieb a organizácií a dosiahnuť jeho viac ako 5-percentný rast.

Originálne riešenia a myslenie mimo zabehnutých koľajníc sa veľkoobchodu osvedčili už po minulé roky. Kým napríklad vianočné letáky konkurencie lákali najmä na stromčeky a kapre, letáku METRO opäť dominoval netradičný drink týchto sviatkov – exkluzívny absint Mansinthe od heavy metalovej hviezdy Marilyna Mansona.

(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto tlačovej správy.

Absint miesto žuvačiek – METRO má recept na impulzívny nákup
4
Galéria
Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM