Predávanie mal v krvi: Peter z Dunajskej Lužnej chcel ísť v šľapajach svojej mamy a takto sa mu to podarilo

Túžil po vlastnej predajni. Má ju. Túžil po zákazníkoch, ktorí sa k nemu budú vracať rovnako radi, ako sa vracali do obchodu, kde pracovala jeho mama. Má ich. Dokonca k nemu chodia radšej ako do veľkého obchodu.

Ilustračný obrázok k článku Predávanie mal v krvi: Peter z Dunajskej Lužnej chcel ísť v šľapajach svojej mamy a takto sa mu to podarilo
Zdroj: AMI Communications Slovakia

Peter Benko z Dunajskej Lužnej vedel už od detstva, čomu sa chce v dospelosti venovať. Inšpirovala ho jeho mama, ktorá pracovala v potravinách. Peter jej spolu so svojím bratom chodil často pomáhať. Mama svoju prácu milovala a ju zase milovali zákazníci. Vďaka jej vzoru dnes príkladne vedie svoju predajňu aj syn Peter.

Peter Benko mal teda, kým sa pustil do podnikania, viac nadšenia ako ktokoľvek iný. A predávanie mal už dávno v krvi. Uvedomoval si však, že na úspech nadšenie nestačí. Potreboval aj silného partnera. Toho našiel v aliancii Môj obchod. Rozhodol sa správne. Dôkazom toho je, že jeho predajňa prosperuje a podľa svojho majiteľa je v porovnaní s konkurenciou naozaj výnimočná. Čím to podľa neho je? „Určite prístupom k zákazníkom. V ostatných obchodoch pracujú väčšinou len vykladači tovaru, ktorí na svoju prácu vôbec nie sú hrdí. Nie sú ochotní pomôcť, neporadia, nezaujímajú sa, nepoznajú sortiment. U nás je to iné. Zákazníci si vážia nás, my si vážime ich. Navzájom si dôverujeme. Veria nám, že náš tovar je čerstvý a najvyššej kvality, pretože si na ňu potrpíme. Kým v iných predajniach veľkých sietí môžu naraziť na nekvalitný tovar, u nás sa im to nestane. Predávame sortiment od domácich dodávateľov, ktorí robia malé množstvá a teda musia ponúkať kvalitu za primerané ceny.“

Okrem lákania zákazníkov na kvalitu, ponúka Môj obchod v Dunajskej Lužnej aj rôzne benefity. „Pri nákupe nad určitú hodnotu dostávajú naši zákazníci po zlosovaní darček. Na sviatky ich zvykneme privítať čerstvou kávou, chutným punčom alebo iným občerstvením. A takmer pravidelne sa snažíme pripravovať rôzne akcie.“

Úspešný majiteľ svojím obchodom žije a snaží sa pozerať aj od budúcnosti: „Chcem, aby sme stále rozširovali sortiment, predávali ho za čo najlepšie ceny a aby sme pravidelne modernizovali predajňu. Chcem si v nej plniť sny o práci, ktorú mám rád. S alianciou Môj obchod to ide.“

Rovnako si snažia plniť sny aj ďalší majitelia predajní v aliancii Môj obchod. Veď za päť rokov existencie sa ich nazbieralo už takmer 500. Sú to stovky spokojných podnikateľov a desaťtisíce spokojných zákazníkov. Tých, ktorí hľadajú viac, ako ponúkajú neosobné veľké siete – produkty lokálnych dodávateľov, čerstvý a kvalitný sortiment za dobrú cenu a najmä osobný prístup a usmiate predavačky.

(PR správa)

Zdroj: PR
Zdroj: PR
Zdroj: AMI Communications Slovakia

Odporúčame

Tento článok nie je možné komentovať.