Nové klientske centrum vybavilo za prvé dva dni viac ako 2-tisíc klientov
Klientske centrum má poskytovať občanom hlavného mesta všetky služby, ktoré reálne potrebujú k svojmu každodennému životu pod jednou strechou.
Nové klientske centrum štátnej správy v Bratislave, ktoré funguje od 1. februára, vybavilo za prvé dva dni 2281 klientov. V prvý deň ich bolo 1248. Najviac žiadostí (486) sa týkalo evidencie vozidiel. Informoval o tom tlačový odbor ministerstva vnútra.
„Veľký záujem bol aj o prevzatie a vyhotovenie osobných dokladov. Pracovníci klientskeho centra spracovali požiadavky 318 občanov,“ doplnil rezort. Centrum vybavovalo aj výpisy z obchodného registra. V druhý deň vybavilo centrum 1033 klientov.
Rezort pripomína, že pre občanov sú v klientskom centre dostupné služby ako prihlasovanie a prevod držby vozidiel, vybavovanie dokladov, agenda živností, štátneho občianstva, osvedčenie listín, overovanie podpisov, zmena mena a priezviska, záležitosti lesného a pozemkového hospodárstva, ale aj životného prostredia a cestnej dopravy.
„Veľkou zmenou oproti minulému stavu je zrušenie nestránkových dní. Klientske centrum funguje päť dní v týždni bez obedňajšej prestávky,“ zdôraznilo ministerstvo vnútra. Úradné hodiny sú v pondelok, utorok a štvrtok od 8.00 h do 15.00 h, v stredu od 8.00 h do 17.00 h a v piatok od 8.00 h do 14.00 h.
Aktuálne je otvorených 43 klientskych centier, z celkového počtu 79, ktoré plánuje zriadiť Ministerstvo vnútra SR.
Viac sa dočítate tu: OBRAZOM: Moderné Klientske centrum štátnej správy uľahčí Bratislavčanom život