Tomáš Stupavský Rôzne

Nahnevalo vás alebo naopak potešilo správanie predavača či čašníka? Odteraz budú prevádzky vedieť čo si o ich zamestnancoch myslíte

Každému z vás sa určite aspoň raz v živote stalo, že prišiel do reštaurácie, kde obsluha stála za nič a navyše pracujúci personál bol neochotný a drzý. Následne chcete svoje rozhorčenie niekomu adresovať, ale majiteľa alebo prevádzkara nemôžete zohnať. Od teraz sa to bude dať vybaviť za pár sekúnd.

Ilustračný obrázok k článku Nahnevalo vás alebo naopak potešilo správanie predavača či čašníka? Odteraz budú prevádzky vedieť čo si o ich zamestnancoch myslíte
Foto: Tomáš Stupavský / Zdroj: Dnes24.sk

Hodnotiaci systém Staffino vám umožní ohodnotiť zamestnancov rýchlo a jednoducho. Čo to vlastne Staffino je? Jedná sa o mobilnú aplikáciu, ktorá vytvára pomyselný most medzi zákazníkom a majiteľom či manažérom prevádzky. Inak povedané umožňuje zákazníkom zanechať pozitívnu alebo negatívnu spätnú väzbu na konkrétneho člena personálu i celú prevádzku

Majitelia môžu zlepšiť svoj personál

„Našim cieľom je zatraktívniť a spríjemniť služby na Slovensku, aby bol vzájomný vzťah medzi zákazníkmi a pracovníkmi korektný,“ priblížil Tomáš Rosputinský jeden zo spoluzakladateľov hodnotiaceho systému.

Ako ďalej Rosputinský dodal, na realizácii nápadu začali zakladatelia pracovať už pred rokom a pol, keď ich inšpirovali dva zážitky v krátkom čase. Negatívna a pozitívna skúsenosť s predávajúcimi. Keďže nemali komu svoje rozhorčenie, respektíve pochvalu adresovať, vznikol spomínaný nápad.

„Majitelia doteraz len tušili čo sa u nich v prevádzkach deje, zákazníci nevedeli, na koho sa obrátiť s problémom, ale častokrát aj s pochvalou. Zamestnanci mali pocit, že sa o ich prácu nikto nezaujíma, Staffino rieši jednoducho a rýchlo všetky tieto problémy. Pomôže vyriešiť zlé skúsenosti a odmení najlepší personál,“ vysvetlila spoluzakladateľka Katka Klinková.

Zákazníci si zadarmo môžu stiahnuť aplikáciu Staffino do svojho mobilu. Ovládanie je veľmi jednoduché. Užívateľ si zvolí prevádzku, ktorú chce hodnotiť, prelistuje si tváre zamestnancov a nájde toho, ktorý sa mu venoval. Potom už len stačí ohodnotiť alebo napísať komentár, ktorý sa majiteľovi prevádzky ihneď zobrazí.

„Ja používam Staffino už vyše troch mesiacov a snažím sa ho dosť frekventovane využívať. Je to skvelý nápad ako vyjadriť svoj názor manažérovi alebo majiteľovi, ktorí tak získajú lepší prehľad o svojej prevádzke, či ju ľudia vnímajú kladne alebo záporne,“ uviedla Agnes, ktorú mobilná aplikácia skutočne oslovila.

Väčšina zapojených prevádzok je v Bratislave

„Až 80 percent registrovaných prevádzok je práve v našom hlavnom meste. Dovolím si tvrdiť, že 50 majiteľov už plne využíva náš systém. Zvyšných 60 prevádzok je vo fáze implementácie, to znamená, že nahadzujú svoj personál do aplikácie,“ povedal Tomáš Rosputinský.

Podľa dostupných informácii hodnotenie posiela už vyše 800 zákazníkov. Ich počet pochopiteľne každým dňom rastie. Aplikáciu na hodnotenie personálu dokonca využili ľudia už v 19 krajinách, vrátane Írska a Juhoafrickej republiky.

Spoluzakladatelia veria, že sa im vďaka ich nápadu podarí zlepšiť pohostinstvo a služby v našej krajine. Dúfajú, že sa do projektu zapojí čo najviac reštaurácii, obchodov alebo fitnes centier.

Hodnotiaci systém Staffino sa nedávno stal víťazom súťaže StartupAwards.sk za rok 2014.

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM