Kvalita a elegancia spojená s exkluzivitou – dve výnimočné značky spájajú svoje sily

Pánska módna značka Alain Delon predstaví už za pár dní svoju novú limitovanú kolekciu, už tradične charakteristickú povestným francúzskym šarmom a eleganciou. Kolekcia je určená skutočným gentlemanom, ktorí si potrpia na vysokú kvalitu - nielen v obliekaní, ale aj v živote.

Ilustračný obrázok k článku Kvalita a elegancia spojená s exkluzivitou – dve výnimočné značky spájajú svoje sily
Zdroj: Media&Communication Consulting

A práve tieto idey sú blízke aj škótskej whisky Chivas Regal. Preto tieto výrazné značky spájajú sily.

Limitovaná edícia, ktorú značka Alain Delon exkluzívne predstaví už v októbri 2017, je inšpirovaná jeseňou a farbami, ktoré môže človek vnímať pri prechádzke jesenným Parížom. Tradičné tmavohnedé a modré odtiene dopĺňa výraznejšími prvkami, ako sú káro či štruktúrované materiály. Využíva tiež netradičné kombinácie materiálov, kedy vlnené látky kombinuje s kašmírom či hodvábom. „Farby, strihy i materiály, ktoré v našej novej limitovanej edícii predstavujeme, dodávajú oblečeniu i jeho nositeľovi punc exkluzivity pre tých, ktorí hľadajú niečo výnimočné. A preto spojenie s exkluzívnou whisky, akou je Chivas Regal, je tiež veľmi symbolické,“ hovorí Richard Wohlstein, retail manažér Alain Delon.

Spolupráca značiek Chivas Regal a Alain Delon slávnostne odštartuje v rámci eventu v bratislavskom nákupnom centre Aupark, kedy bude tohtoročná limitovaná edícia od Alain Delon uvedená. Každý, kto si zakúpi model z predstavenej kolekcie, získa k nákupu aj fľašu whisky Chivas Regal EXTRA. Spoluprácu s touto módnou značkou víta aj Matúš Kollár, brand manažér Chivas Regal:

„Je pre nás potešením spolupracovať s takou obľúbenou značkou akou je Alain Delon, pre ktorú je príznačná dlhoročná tradícia, vysoká kvalita a individuálny prístupom ku svojím klientom. Veríme, že fanúšikovia tejto módnej značky, tak ako aj tí, ktorí obľubujú našu škótsku whisky, budú z tejto spolupráce rovnako nadšení ako my.“

Okrem úvodného eventu plánujú značky pokračovať v nastavenej komunikácii vo vybraných médiách, no tiež sériou videí, ktoré bude možné vidieť na sociálnych sieťach.

Zdroj: MCC PRofessionals

Zdroj: Media&Communication Consulting

Odporúčame

Tento článok nie je možné komentovať.