Kultúra

Chcete si rezervovať vstupenku? Zavolajte Pauhofovej alebo Maštalírovi

Zrejme to každý pozná. Voláte na rezervácie vstupeniek, no nikto neodpovedá. Túžite po vstupenke, no telefón zvoní bez akejkoľvek odpovede. Tento problém v SND by však už mal byť len minulosťou.

Ilustračný obrázok k článku Chcete si rezervovať vstupenku? Zavolajte Pauhofovej alebo Maštalírovi
Zdroj: Dnes24.sk

Slovenské národné divadlo totiž v rámci klientskeho centra zaviedlo zaujímavé novinky, ktoré vás okrem promptného vybavenia pozitívne naladia a vyčaria úsmev na tvári každého diváka. O ten sa postarajú hlasy hercov Činohry SND, ktorí pre vás nahovorili naozaj kreatívny odkazovač, ktorý v pozitívnom zmysle uľahčí nielen prácu v pokladniciach, ale aj rýchlosť vybavenia vašej požiadavky.

V rámci snahy o zvyšovanie kvality komunikácie so zákazníkom SND začína používanie systému Toonect, ktorý vám zaručí, že budete obslúžení napriek tomu, že sa nedovoláte. Herci Táňa Pauhofová, Petra Vajdová, Tomáš Maštalír a Milan Ondrík nahovorili sériu kreatívnych a vtipných odkazov, ktoré vám spríjemnia čakanie na odpoveď zamestnanca pokladníc, ktorý v tú chvíľu vybavuje iného zákazníka.

„Od Slovenského národného divadla ako erbovej organizácie sa vyžaduje prestíž i noblesa, a práve preto je príjemné zaznamenať, že sa prezentuje aj originálnym a vtipným spôsobom. Som veľmi rád, že sa naši interní zamestnanci, naši herci, rozhodli prispieť k zlepšeniu služieb klientskeho centra SND a požičať mu svoje hlasy pre skvalitnenie služieb v pokladnici," povedal generálny riaditeľ SND Marián Chudovský.

„Som presvedčený, že tak dopomôžu k lepšej komunikácii s našimi návštevníkmi. Táňa Pauhofová, Petra Vajdová, Tomáš Maštalír a Milan Ondrík vám príjemne a s vtipom vysvetlia dôvody, prečo sa práve v danom momente do pokladnice neviete dovolať, alebo vám ozrejmia, kedy je ten správny čas. Týmto ďakujem centru marketingu a našim hercom za ochotu a ich čas, a verím, že sa nové služby centra marketingu stretnú s pozitívnymi ohlasmi a nahrávky spríjemnia chvíle čakania na vstupenky,“ dodal.

Oddelenie predaja Slovenského národného divadla si okrem tejto novinky vyslúžilo aj celosvetové uznanie v rámci prieskumu spokojnosti zákazníkov spoločností, ktoré monitoruje služba Nicereply.

V celosvetovom rebríčku klientov spoločnosti Nicereply sa Slovenské národné divadlo umiestnilo na skvelom 9. mieste, za čo ďakujeme hlavne vám – divákom. Hodnotenie zahŕňa viac ako 300 spoločností z celého sveta.

Prečítajte si tiež: Súťažné fotografie zrakovo hendikepovaných si bude verejnosť môcť pozrieť v SND

Foto: SND.

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM