Chcete si rezervovať vstupenku? Zavolajte Pauhofovej alebo Maštalírovi
Zrejme to každý pozná. Voláte na rezervácie vstupeniek, no nikto neodpovedá. Túžite po vstupenke, no telefón zvoní bez akejkoľvek odpovede. Tento problém v SND by však už mal byť len minulosťou.
Slovenské národné divadlo totiž v rámci klientskeho centra zaviedlo zaujímavé novinky, ktoré vás okrem promptného vybavenia pozitívne naladia a vyčaria úsmev na tvári každého diváka. O ten sa postarajú hlasy hercov Činohry SND, ktorí pre vás nahovorili naozaj kreatívny odkazovač, ktorý v pozitívnom zmysle uľahčí nielen prácu v pokladniciach, ale aj rýchlosť vybavenia vašej požiadavky.
V rámci snahy o zvyšovanie kvality komunikácie so zákazníkom SND začína používanie systému Toonect, ktorý vám zaručí, že budete obslúžení napriek tomu, že sa nedovoláte. Herci Táňa Pauhofová, Petra Vajdová, Tomáš Maštalír a Milan Ondrík nahovorili sériu kreatívnych a vtipných odkazov, ktoré vám spríjemnia čakanie na odpoveď zamestnanca pokladníc, ktorý v tú chvíľu vybavuje iného zákazníka.
„Od Slovenského národného divadla ako erbovej organizácie sa vyžaduje prestíž i noblesa, a práve preto je príjemné zaznamenať, že sa prezentuje aj originálnym a vtipným spôsobom. Som veľmi rád, že sa naši interní zamestnanci, naši herci, rozhodli prispieť k zlepšeniu služieb klientskeho centra SND a požičať mu svoje hlasy pre skvalitnenie služieb v pokladnici," povedal generálny riaditeľ SND Marián Chudovský.
„Som presvedčený, že tak dopomôžu k lepšej komunikácii s našimi návštevníkmi. Táňa Pauhofová, Petra Vajdová, Tomáš Maštalír a Milan Ondrík vám príjemne a s vtipom vysvetlia dôvody, prečo sa práve v danom momente do pokladnice neviete dovolať, alebo vám ozrejmia, kedy je ten správny čas. Týmto ďakujem centru marketingu a našim hercom za ochotu a ich čas, a verím, že sa nové služby centra marketingu stretnú s pozitívnymi ohlasmi a nahrávky spríjemnia chvíle čakania na vstupenky,“ dodal.
Oddelenie predaja Slovenského národného divadla si okrem tejto novinky vyslúžilo aj celosvetové uznanie v rámci prieskumu spokojnosti zákazníkov spoločností, ktoré monitoruje služba Nicereply.
V celosvetovom rebríčku klientov spoločnosti Nicereply sa Slovenské národné divadlo umiestnilo na skvelom 9. mieste, za čo ďakujeme hlavne vám – divákom. Hodnotenie zahŕňa viac ako 300 spoločností z celého sveta.
Prečítajte si tiež: Súťažné fotografie zrakovo hendikepovaných si bude verejnosť môcť pozrieť v SND
Foto: SND.