Tlačové správy Tlačové správy

Bratislavčania v tom majú jasno: 5 vlastností, ktoré by mal mať každý taxikár v hlavnom meste!

Niekomu stačí príjemný úsmev, niekto si chce viac "pokecať". Čítajte, čo naozaj vyžadujú zákazníci od taxikárov v Bratislave.

Ilustračný obrázok k článku Bratislavčania v tom majú jasno: 5 vlastností, ktoré by mal mať každý taxikár v hlavnom meste!
Zdroj: Dnes24.sk

Mobilná taxi aplikácia Liftago totiž ako jediná na trhu ponúka zákazníkom tzv. trhovisko jázd – možnosť vybrať si po navolení trasy až z niekoľkých ponúk taxikárov v okolí. Zákazník si môže vybrať svoj odvoz podľa rôznych kritérií: typu auta, odhadovanej ceny, vzdialenosti alebo obľúbenosti vodiča. Práve posledná možnosť je na Slovensku najčastejším rozhodovacím faktorom.

„Slovákom stále chýbajú na trhu príjemní taxikári, preto im tak záleží na hodnotení vodičov, ktoré umožňuje taxi aplikácia Liftago. Až 90 % cestujúcich hodnotí hviezdičkami od 1 do 5 správanie vodiča či čistotu vozidla. Je to pre nás veľmi cenná spätná väzba, vďaka nej zvyšujeme kvalitu našej mobilnej služby,“ povedal Tomáš Sroka, Country manažér Liftaga pre Slovensko, ktoré na Slovensku funguje od konca minulého roka.

Podľa neho je priemerné hodnotenie vysoké – až 4,84 hviezdičky z maximálnych 5.
Dobré hodnotenie vodičov je dôležité aj pre našich susedov v Česku, kde je taxi aplikácia Liftago najpopulárnejšou a najlepšie hodnotenou službou na trhu. „Hodnotenie vodičov je pre zákazníkov aj v Česku určitým vyraďovacím kritériom – vodič s hodnotením 4,8 hviezdičky a vyššie je super, pod 4,7 je to už horšie a ľudia si ho budú aj menej vyberať,“ doplnil Ondřej Krátký, spoluzakladateľ úspešného českého start-upu Liftago.

Niektorí vodiči sa svojím nevhodným správaním dokonca vyradia z Liftaga: „Mesačne ide o 5 až 10 taxikárov, ktorí sa svojím nevhodným správaním sami vyradia zo služby. Získajú totiž veľmi nízke hodnotenia od zákazníkov a tí si ich už viac neobjednávajú. S niektorými sa rozlúčime rýchlo aj sami, ak vidíme, že im spätná väzba od zákazníkov nepomohla a zbytočne kazia povesť ostatným kolegom,“ dodal Ondřej Krátký.

Čo ľudia najviac oceňujú na taxikároch:
• komunikatívnosť šoférov
• úsmev
• milý spoločník
• vyzná sa v doprave, pozná skratky
• je to profesionál, udržuje si odstup

Zdroj: zákaznícke hodnotenia Liftaga

(PR) – Za obsah zodpovedá objednávateľ tejto tlačovej správy.

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM