Bistro.sk prichádza s vylepšenou aplikáciou: Ide o najväčšiu zmenu od svojho vzniku

Bistro.sk je najrozšírenejšia objednávková aplikácia pre jedlo na donášku na Slovensku, ktorá koncom minulého roka pokorila hranicu 300-tisíc zákazníkov. Aplikácia prešla v týchto dňoch najväčšími zmenami od svojho vzniku a uvedenia na trh v roku 2014.

Ilustračný obrázok k článku Bistro.sk prichádza s vylepšenou aplikáciou: Ide o najväčšiu zmenu od svojho vzniku

Nejedná sa pri tom iba o vylepšenie „bežných“ funkcií, ale i o nové vlastnosti, ktoré zákazníkom výrazne uľahčia ich výber aj následnú objednávku.

Vylepšenia do veľkej miery ovplyvnili nové trendy v dizajne aplikácii a spätná väzba od našich zákazníkov. Pri vývoji sme sa inšpirovali komentármi a správami od používateľov. Na samotnom redizajne pracoval tím 7 ľudí 14 mesiacov,” povedal produktový manažér, Ing. Marcel Kocifaj

Presný čas doručenia

Okrem zmodernizovaného dizajnu podľa súčasných zahraničných trendov a silnému prízvuku na zjednodušenie ovládania, je najväčšou zmenou informácia o čase doručenia, ktorá je viditeľná počas celého procesu objednávania. Čas donášky je tak vďaka presnejšiemu prepočtu prekročený iba vo výnimočných prípadoch (nehoda na ceste, odstávka elektrickej energie v reštaurácii a pod.).

Medzi funkčné zmeny primárne patrí úprava spodnej lišty, ktorá je v súlade s najnovšími trendmi. Nová spodná lišta obsahuje iba tri ikony pre Android a štyri pre iOS. Jednou z nich je aj novinka – sekcia „Pre vás“, ktorá obsahuje odporúčania podľa vašich predchádzajúcich objednávok a navrhuje vám jedlá, ktoré by vám mohli chutiť. Nová verzia aplikácie podporuje aj format „push“ notifikácií automaticky ukladaných v schránke správ, prostredníctvom ktorých vás môže reštaurácia informovať o priebežnom stave vašej objednávky. Úplnou novinkou je možnosť reštaurácií pridať fotografie jedál, ktoré v starej verzii aplikácie chýbali.

Objednávka na 3 kliky

Najväčšou devízou, ktorú si pochvaľujú hlavne pravidelní zákazníci, je prehľadnejšia história všetkých objednávok. Znamená to, že, ak si objednávate z rovnakej reštaurácie pravidelne, stačia 3 kliky a objednávka je razom spravená.

V prípade objednávky z novej reštaurácie je tu možnosť využiť filter „čas doručenia“, ktorý usporiada reštaurácie vo vašom okolí podľa rýchlosti donášky a uľahčí tak výber. Ďalšou vlastnosťou aplikácie je fulltextové vyhľadávanie jedla, ktoré umožňuje nájsť napríklad „sviečkovú na smotane“ v jedálnych lístkoch všetkých reštaurácií vo vašom okolí a zoradiť ponuku podľa ceny jedál a doručenia.

Pozíciu v rebríčku reštaurácií určuje samotná aplikácia na základe vlastného algoritmu, ktorý uprednostňuje na vyššie pozície reštaurácie s najlepším hodnotením, možnosťou platby kartou a s ponukou najvýhodnejších ak­cií.

Nepotrebujete hotovosť

Na uskutočnenie objednávky nepotrebujete iba hotovosť, ale celý proces viete zrealizovať aj prostredníctvom platobnej karty. Stačí, ak zákazník vyplní údaje o svojej platobnej karte a už sa zakaždým čiastka za donášku uhradí pomocou karty.

Zákazník nezveruje svoje bankové údaje priamo Bistru. Údaje o karte neukladá aplikácia, ale jedna z popredných slovenských bánk, s ktorou Bistro.sk spolupracuje.

Aplikácia po novom ponúka aj možnosť uloženia viacerých adries pre donášku. Ak napríklad objednávate domov aj do firmy, túto zmenu určite oceníte.

Vynovená verzia aplikácie je už dostupná, ako pre Android, tak i pre iOS. Ak vám vaša momentálna verzia aplikácie sama neponúka možnosť „update“ a ste zvedaví na novú verziu, pokojne si svoju starú odinštalujte a stiahnite si novú verziu (Android, Apple).

(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tento správy

Zdroj: Dnes24.sk

Odporúčame